music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

surat untuk kawan... (n_n)

44E, Carnegie Court,
Hillhead Halls,
Don Street, Aberdeen,
AB9 2WU United Kingdom.
19 Februari 2012

Kehadapan hawa dan atiyah yang tengah makan, tidur, tengok tv, buat homework, mandi, tengah membaca dan lain-lain aktiviti kamu berdua lah kan. hehe. sihat kan? tak payah la tanya, da confrm2 sihat kamu berdua tu. hehe. saya (NUR EIZZATUL AKMAL BINTI MD EZAM) melayangkan surat zaman sekarang pada kamu berdua (SITI HAWA BINTI AHMAD dan NUR ADRINA ATIYAH BINTI MOHD PUAD) hehe.

sahabatku,
     Di sini aku ingin memohon maaf kepada kamu berdua. Aku sedar, aku banyak melakukan kesilapan dan teramat banyak menyakiti hati kamu berdua kan? Sudilah kamu berdua memaafkan diri ini (*_*). Aku tahu,, korang tak berapa menggemari diri ni,, aku sedar,, banyak kekurangan nya kan,, aku banyak wat korng rase meluat. aku banyak tak puas hati la ape la dengan korng kan? perangai aku nak wat cm mane, aku janji aku cube mengubahnya. makin hari, makin aku rase aku sayang kat korng, hingga ke hari ni aku menulis surat atas sebab aku sendiri tak boleh nak cakap face to face dengan korang. malunya bile diri ni tak terbaik untuk korng. sambil aku menaip ni aku dengar lagu afgan tau, padaMu ku bersujud. sedihkan lagu tu? aku rase rindu n bersalah sangat dekat korang berdua. 

    walaupun aku ni ikot kepale aku je, nak menang je... tapi korang berdua tetap la bersabar dengan aku kan? aku ingat aku je bagus, aku je betol. hurm,, kenape lah ada sifat tu dalam diri aku, aku pun tak inginkan sifat tu tau. tapi,, aku janji pada diri aku sendiri untuk mengubah segala kekurangan dan kecacatan yang sepatutnya boleh diubah dari awal lagi. hawa,, tiyah,, maafkan aku eh. aku sayang korng berdua tau. (T_T). kita semua adalah keluarga, satu keluarga yang besar seramai lebih kurang 40orang. jadinya,, kita tak sepatutnya lah ada perasaan yang kurang bagus sesama sendiri kan. Aku tahu korang pon ada hati n perasaan yang sepatutnya dijaga jugak. ye,, aku selfish, aku barulah sedar sekarang nih. Andainya diri ni masih melakukan kesilapan harap korng tegur eh. (^^,).

kawan-kawan,
    pada korang satu kelas pon aku nak minta maaf jugak eh. wafa yang selalu perang mulut dengan aku, kau je yang beralah. bedah, aku tahu kau ada tak sukakan sikap aku ni, dari wajah aku da faham, fais azman sory kalau aku lebih2 gedik tuh, hayati sory aku banyak ketawe ejek n abaikan kau, sara aku tahu kau banyak cakap pasal aku eh? it's ok. lepas ni lebih baik berdiam ok, daripada membuat2 cerita, aku tahu kau baik, dan seorang yang sngat penyayang, nana aku harap kau layan la aku, nak jugak satu kpale dgan kau yang kuat menggile tu, kau pun mungkin tak berapa gemar dengan diri aku kan? bandit!!! kau la yang bnyak aku wat salah n selalu marah2, hehe, sory kawan. ika yang selalu dgan aku n lebih faham diri aku, sorry aku bnyak sushkan kau dgn bebanan cerita2 cinta aku, huhuk. adi aku pun banyak marah2 kat kau, maaf eh. apit n khalid yang selalu sakit kan hati aku n marah2 aku sorry gile kalau ade aku wat smthng yang korang tak suke! n pada semua sekali lah ye. aku minta maaf sngat2 kalau ada sushkan korang n wat korng sakit hati. aku doakan kejayaan kite bersama eh. thank you jadi kawan aku yang terbaik dan tak ada yang lebih baik daripada u all semua. love u semua. 

    tiyah, hawa. sekali lagi aku minta maaf eh. surat ni lebih kepada korang berdua. sebab aku lah yang paling banyak wat salah kat korang, sorrrrryyyy...... 

yang ikhlas,
nue eizzatul akmal
p/s: alamat tu saje je. konon aku ni jauh di perantauan. hahak. bye2

No comments:

Post a Comment