music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

kenape dengan kau ?

hai, assalammualikum semua nya. selamat petang
sementara menantikan cerita VANILA COKLAT selesai download,
sempat2 aje aku nak menaip. hehe.

(22/02/2012)
orait, ari ni tak tahu la kenape sebabnya semua nak gadoh dengan aku.
bagos!!! kau semua MASIH TAK KENAL perangai aku ni!!!
ye, aku memng suke saje2 nak wat kau semua sakit hati,
gurau2 je pon, macam kau semua wat kat aku selalu kan.
kenape pulak aku tak boleh wat kat kau semua? baru kau semua rase ape aku rase?

aku bukak facebook hari nih, status miza, tira n farhah same dgan ape aku lalui..
eh,, kau tak pikir ke kau wat keje aku separuh jalan n bia terbengkalai..
kau membantu, tapi tak habis? eh, aku ni yang selalu tuliskan name kau kat buku !!
tadi, aku tak tuliskan pon kau da marah kan? keje yang terbengkalai dalame 2 ade aku marah?
nak tolong betol2 lah,, tak nak tolong cakap lah.

dan kau pulak, wahai wanita!!!
asal cemburu sngat?? aku memng rapat dgan dia, selalu cite2.
tibe2 nak marah, cemburu, merajok segale bagai ni ape hal plak kan?!!
aku tak tahu kau mention perkataan 'BELAGAK' tu pada sape.
tapi aku terasa sebab kau melihat aku yang tengah berdiri.
kau suruh aku jage mulot aku, abis 2 mulot kau macm mane plak?!!
yang selalu je ganggu aku nak fokus dalam kelas,
kalau kau jadi aku, kau pasti rasa yang same la KAWAN !!!



dan kau jugak wanita2!!!
asal da lain ah, tak suke aku dah tak payah wat muke sngat lah...
muke bnci kau nak tengok aku tu terserlah sngat tahu tak??!!!
kalau kau tak suke care aku, cakap la!! tak payah nak sindir dengan tinggikan suara merdu kau tu
kau pulak selalu lawan kate dgan aku kan? kau ngalah tapi sakit hati.
haha, bagos lah, kau da bertahun dgan aku tapi tak pham aku ni saje nak menang.
aku bergurau kau semua anggap aku ni serius. ape sal ??!!!
kau semua bergurau atau serius ade aku amek port tak?? ade aku nak wat muke tak??!!
ehh,, tak nak kawan dengan aku? tak ape lah...
kawan ni kene ikhlas weh. kalau da tak suke, nak gadoh tak pyah sushkan diri kau.
serius aku marah n tawar hati n kecewe dgan kau semua!! sampainya hati.........

*bersambung*






No comments:

Post a Comment