music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

(==')


baiklah, ni sambungan entry yang lepas k.
masih lagi pasal KAWAN-KAWAN aku.

semalam (23/02/2012) ** mesej aku, dalam pukol 9malam jugak la.
dia mesej aku minta maaf kat aku, huh!
dia ckap dia tak penah marah kan aku pon,
then, dia cakap, aku dgn dia kene pure2? ape tu?!!
sebabnya ade orang yang TAK SUKA aku dgan dia baik2??
ok,, sini aku nak slow talk kat kau wahai SAHABAT SEJATI ** !!

ape masalah kau sebenarnya dgan aku?!!
salah ke kawan kau tu, nak kawan dgan aku ha??!!
ade bagi masalh kat kau eh?!!
oh,, mesti kau jles kan? kesiannya kau...!!
kau tahu tak, dsebabkan kau semua da mcm malas je nak kawan aku..
** lagi lah, aku baik je ngn dya, tbe2 tak bertegor ape...
n dsebabkan kau jugaklah!! aku da jadi tak ada mo0d lansng...
untuk berkawan dgan sape2 dan nak tak nak je dgn orang!!
aku tak suke orang mcm kau,, serius!! ape hal ntah kau ni..!!
ape hak kau sbgai seorang kawan..!!
untuk mnentukan dgan sape kawan2 kau perlu berkawan??!!
kau 2 bagos sngat ke jadi kawn untuk orang??!!
kalau da pemberian aku pon kau nak bagi dkat orang2 yang aku tak mention...
bagos sngat ke kau sbgai kawan ha??!!
kau pandai nak nilai persahabatan orang,, tapi kau sendiri,, hancur!! serius hancur.
da la keje kau MEMEKAK je, ganggu aku tahu tak?
aku tgor memng kene smbar la cnfrm2 kan...
aku tngok kau je pon,, kau da sikit hati kan??!!
sush la kalau mcm kau ni,, sorry 2 say!!
lepas ni aku da malas nak tgur kau,, lantak kau la!! kau BEToooL selalu !!!
aku tak kate lah kau 2 rampas kawan aku kan, semua pon ada hak kawan .
tapi kau,, serius kau da melebih gile babi lah. aku marah gile!!!

sngat seronok hari ni kau tak ade!! aku rase tenang gile dalam kelas..
memng kau tak sesuai untuk diri aku. 
kau da wat aku cm ni,, pas ni tak tahu la aku nak wat cm ne kat kau.
kalau aku nak tak nak je layan kau,, mafflah.
tapi 2 yang kau mintak kan?!!
kau amek,, angkut lah semua kawan2 kau lari dari aku. SILAKAN!!!
kesian kau,, mcm da kurang kasih persahabatan pulak...
aku ada kawan2 jugak lah. kau tak nak dorng rapat ngn aku kan?!!
orait,, aku wat ape yang kau mintak !! salam...

p/s: entry aku kali ni memng khas untuk seorang PENGAWAS kelas aku!!




No comments:

Post a Comment