music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

tukar, tukar dan tukar !!

hehe. firstly, assalammualaikum ye.
ok,, sorry sorry ad sorry very2 much pda sape2 yang ke blog ni,,
tapi,, tapi,, tapi,, tak ada ape2 post yang baru pon. sorry tau awak2..

ok, tukar ? ape ek nak tukar ? wahh...
ok,, saya bakal menukar cara post di blog saya ni ...
setiap pada akhir penulisan ni,, akan saya selitkan beberapa tips untuk semua.
dan dalam setiap penulisan ni jgak akan ade sumber rujukan..
ada jugak akan post pasal cerita diri saya, dan cerita pasal info2 sgale lah kan..
hehe,, so,, jgan la segan untuk follow dan terus mmbaca juga mndapatkan maklumat..

ok,, pada bhagian blog pulak, tak ade da nak letak gambar2 BF,,
hehe,, sebb nya kan wat ape letak kan ?? baik letak diri sndiri kat situ.
wahhh,, bnyak ckap plak,, tapi bile fkir2,, baik lah sayang diri sndiri..
lagi berharga.. drpda letak gmbar BF kan ?? ak wat ape ek ?? haihhh....
then,, dari masa ke semasa akan cuba diperbaiki segalanya di blog ni.. thnk you !!

No comments:

Post a Comment