music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

bby boy !!!

hai semua. assalammualikum. . . . 
happy sngat2,, ade news yang memang superb nak dikongsi bersama.
ok,, nak tahu ?? jomm. . . .

tanggl 23/12/2011 jam 12.32 tengah malam,, lawa kan ??
aku telah dikurniakan seorang adik lelaki dengan berat nya 2.68kg shja.
alhamdulillah, ibu serta adik sihat dan selamat . . . 

nama tidak ditetapkan lagi,, OTW, haha . . 
kiteorang satu family tak tahu nak bagi nama ape. . .
yang penting bermula EIZZ dan ada AKMAL mcm nama semua adeq beradik . .

mostly,, muka adik banyak macam aku, hehe. . . .
kadang2 berubah wajah lain pulak, macm rupa. . . 
tapi bnyak nya ikot aku la,, wah.. sumpah !! happy !!

ibu cakap,, masa ibu ngandungkan adik yang ni,, ibu tak bape suka aku. . .
sumpah !! sedih gile beb aku dengar tadi . . . tahan je la . . . 
ibu cakap, , patot la tak suka,, sbb pembawakan bby dalam perot 2 ha . . 
kelua2 sebiji aku,, haha,, patot ler,, adik aku ni betol laaa !!!

aku pon baru perasan sejak ibu ngndung aku bnyak kali gaduh dgan ibu, , , 
beza je pendapat kiteorang,, mesti ibu nak menang,, tapi at last ibu mengalah. hehe
terok la seyh aku ni, , , dush!! dush !! . . .
tak pe,, da bersalin pon ,, harap ibu suka aku la ye. haha . . 
terok jugak kadang pembawakan bayi ni,, aduhhhhai . . . 
esok ibu akan dikeluarkan dari hospital. yeahhh !! tak sabar !!
jemput lah datang melawat ye, hehe . . . 

oh ye,, aku dan ayah yang tunggu ibu samoai bersalin, lamaaaa . . . 
first datang dgn abng wan n atok mat, daftar kan ibu,, da 4inci bukak lorong
seterusnya,, ayah pulak amek ajak teman . . . 
misi kelua,, aku dgn ayah teros datang dekat. then,, misi bgtahu selamat.
misi tak ngtahu boy atau girl,, aku masa ni da harap sngat la boy tau. . . 
then,, ayah amek air sembahyang terus azan dan qamat kan. aku masih di luar . . 
setengah jam lepas 2,, ayah keluar beritahu boy !! yaho0o0o0o !!! loncat2 aku. . .
esok nya(hari ni) phne aku tak berhenti2 bernyanyi minta dijawab, haha . . 
balik2 soalan dan jawapan yang sama,, tak ada pon tanya aku sehat ke tak, terus tnya bby, eishh !!
hehe,, thnks pada semua yang mengucapkan tahniah dan memberi semua lakan !! 
k la,, penat ni,,, bye2




No comments:

Post a Comment