music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

Laporan untuk dipublish ke dalam majalah FOKUS SPM


ok, , beberapa minggu yang lepas kan.
sebelum ckg aziz pergi 'berhijrah' aku n kawan2 ada tugasan.
kami dikehendaki membuat laporan tentang RC sekolah.
kami di sini adalah (zubaidah, wafa, eizzatul*aku*).


dalam majalah ni, kami kena buat macm2 isi.
antaranya pasal GPS sekolah, satu hal da nak kena jumpa GPK
lepastu asas pasal sekolah sikit.
kejayaan yang dicapai dalam kelab RC banyak kot.
wahhhh, nak nangis aku ngatur nya.
ada je yang tertinggl tau.
ckg.zul yang tolong serba sedikit. huh, lega nya rasa.
hehe. da dapat isi apa lagi.
laju je tangan aku menaip sebab nak balik cepat. haha

 
ok, daripada minggu last sekolah sampai cuti kami 'bekerja'
kerja ++ main, hehe. mana nak siap kalau wat keje lain kan.
memang banyak kali kena reject la kan.
salah eje la, ayat tak barapa dramatis la, imbuhan la.
bnyak sangat. at last, , , berjaya aku siapkan nya.
bedah kena tolong ckg type name kakitangan sekolah.
wafa ade kursus CAD tak silap.
aku sorng ngadap laptop, dgn sara yang nak guna.
wahaaaa, cabaran bnyak wok masa 2.
tapi, , berkat kesungguhan ni, cehhhcehhh.
tak, berkat nasi lemak ckg tu kot, aku semangat.
n lastly, siap dengan jaya sekali !!
happy gile la wey.
tapi tak tahu bile nak dipblish.
ckg hantar ke tak pon tak tahu la lagy. wahaaaa !!!

lapas tu kan, da balik. boleh pulak tak perasan kan beg duit aku tertinggl.
dala ic dalam 2 , segala macm ada dalam 2.
aduhh, , ckg yang hantar ke rumah. hehe.
segan nya aku, kesian ckg, huhu. sorry !!

No comments:

Post a Comment