music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

dapat adeq yang sudah dewasa !!

wahhh !! sobsob. . . T_T (sedih) . . 
sedih gembira sebab da dapat adeq yang dah dewasa ni.
adeq lelaki pertama, , dah sunat kau ? wahaaa !! ( 'o' )
25/11/2011 petang, lepas je pekse SDKA , rehat, sunat .
kat rumah tengah sebok2 sebab buat kenduri untk adeq aku.
n tak lupe la untuk abng wan aku yang dapat kerja MARITIM tahun depan.


memng sebok tahap tengah2 lah, ('_') penat !!!
kesian mr.ted, saya jarang bersame awak ye ? alalala. . . 
adeq aku balik je, semua ngadap, best nya, dia dapat diut. . .
banyak2 !! wahh, bagi sikit, hehe.



ok, esoknya ary sabtu wat hari family.
kat rumah je, petang wat 'amazing race' versi family aku.
malam 2 plak bbq, cabutan bertuah. tak ade lah besar sngat.
kalau tahun lepas lagy syok la sebenarnya, tahun ni tak berapa.
family achik tak ade, dyaorang p bandung , seronok ke ??


ok, malam bbq ni, mr.ted call. rindu !!
kenape tbe2 call ? pelik, selalu susah tau. hehe.
oh, free call, sebab bfday abah ye sayang ? ok2. hehe
bfday abah tapi awak yang guna eh ? amboi, !! 
mase 2 ayah kat sebelah saya sembang je dgan awak, hehe.
abes call ayah kate, your kingheart eh kakak ?
wah,,, saya mampu senyuk sahaja, angguk sikit.
ayah senyum, then soh cepat mam sebab awak nak call lagi. kahkah.
tahu2 je tau ayah ni, mahaahahahahayai !!!!

baik lah, da makan bnyak2.
macm2 la yang aku makan malam 2 , gila kau !
nak pecah aku rasa perot ni haaa ! hehe
sambung call dalam bilik, ckap2. . . . . .
then, , nak p dewan la, nak main bdminton dengan abag ipar. eh ?
er,,,tak boleh.
seboleh2 awak pujok eh, ok yela pegi.
awak kasi kiss. hehe. ske laaaa. . . .
saje je tu sebenarnya, kahkahkah. it's ok laaaa.
memng nak kasi p pon, tapi nak berbual lagi. 
kite say bye2 n pesan macm2 kat awak, tuttttttttttt. phone daditekan buttn merh.
sambong lagi makan. haha.
thnk u, sayang family aku.
harap tahun depan lagy enjoy !!
rancng2 nak wat kat melaka macm thun2 yang lepas.
saye spm !!! bagaimana ? wahaaa


No comments:

Post a Comment