music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

cuti sekolah 2011 ??

hello everyone !!
salam hari jumaat semua, mudah2 anda semua ceria hari ini.
ok, ini disebabkan kebosanan yang melampau la.
kalau tak, memng tak la aku nak bukak n update blog ni ha . . . . .

sepanjang cuti akhir tahun 2011 ni,
ape buat ek? mesti antara u all ni happy kan, sampai nak tunda naik sekolah, ehe.
ada jgak yang bosan mcm kawan ni ha.. huh! amatlah bosan di rumah.
tak habis2 makan, tdo, makan, tdo dan ulang2 benda yang sama je. haihhh!!

ok,, sepanjang cuti ni la masa2 yang terluang akan aku habiskan dgn benda yang berfaedah.
aku da start bace the curse 2, sekarang da sampai page 140. wooo!!
tak berapa nak fham, bkak kamus, cari maksud. then bace lagi.
hehe, buku asyraaf yang aku pinjam, kesian dia . . . .
aku tak dapat lagi buku teks 2, so pinjam la dia sekejap. . .
da masuk 2 hari, ingat esok nak pulangkan, tapi . . . nak baca kali ke2 la.
arap2 la dya kasi, hehe. takot nak minta izin dia.
ehhh,, sejak bile pulak la aku takot ngan dia, ehe. . 

ermm,, akaun 2 belom lagi siap. haih,, risau nya aku !!
tinggl tnggu ckg msg panggil p sek je ni, tapi tak siap2. ape la nak jadi.
niat nak buat, nak siapkan 2 memng ada, tapi kerajinan 2 tak pernah nak ada tau. haik!!
nnti la, plan masa. hehe. mcm la sebok sngat aku ni.

ok,, selain mmbaca the curse n menyiapkan kerja kursus akaun 2,,
cuti ni jgak la aku kene habiskan amek lesen motor,
tinggl P jerk, cepat la sikit. . . . tak sabar nya. da la aku tak suke.
ibu cakap jangn mimpi la kakak nak amek lesen krete tahun depan kalau tak lepas2 motor
meraung dalam hati,, tak nak lesen motor la,, nak krete !!!!
cehh,,, motor pon tak lepas. ada hati seyh aku ni. kihkihkih....

sumpah bosan weyy !!!! lolipop hati 2 bsy dgn petanque, , ,
ntah bile la nak sampai ahad, dekat 2minggu jgak lah dya sebok.
tinggl la aku sendirian, sunyi nya la hai tanpa si sia 2 . . . .
sabar je la aku kan, tak ngadap phone pon sebb tahu tak kan ada msg.
nak tdo je dya smpat msg,, aku pon mcm malas layan, merajok la konon.
n hari ni aku berjaya tak ngadap phne, aku silent kan. hehe. sorok jauh2!!
perasan berlampu je la tadi, hehe. kuat zatul,, kau boleh punya !!!

oh,, ye. macm mana dgan cuti sekolah u all ??
seronok dari aku ? bosan lebih dari aku ? atau sama je ???
hehe, tak pe la kan cuti pon da nak habis, sabar tau!!


No comments:

Post a Comment