music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

malam bbq a.k.a. jamuan kelas 4maju

hello semua. nampak title aku hari ni ?
ok, story kali ni seronok buat diri aku, u all yang bace ni, tak tahu la pule. hehe !!
tengok ini gambar dulu ya !! hehe (^^,)

 semua ni, adalah pelajar 4maju, tapi ni yang hadir masa malam 2 sahaje. . . (^^,)

 tengah susun2 nak bergambar, shafiqa pulak nak balik, alaaaaaa ! kesian dya. . (-_-)

 sesi ni, masing2 nak memenuhkan perot, haha. ($_$)

wahhh, ni semua memng jahat, sape yang tahu je la paham. haha. sedang mengolok someone! (@_@)

haaa, ni yang best, berebut2, macm kebulur gile. kihkih. sedapnya . . .. ! (*_*)

 hehe, peace, , memng keje aku penuhkan camera ! (!_!)

 hero malaya! cehhh, kuikui!! geli je. the best la dorng. (^_^)


 ok, aku adalah antara yang paling sikit amek makanan. haha. 2kali tambah! (n_n)

 apit, , jangan ngamuk. tahu aku salah sebab tumpahkan air ikan, hehe. (D_D)

 terbaik daripada semua, all the best sweet friends (Q_Q)


 rajin anak dare. depan camera aje. heee. . . (Y_Y)


haaaa, best tahu tak . . memng gempak la malam ni !
meriah habis , tapi lagi meriah kalau semua ada !!!
tahun depan last da, jumpe lagi entah tidak kita ni.
ye, apit ade cakap. bile semusuh dengan satu kelas pasti tak lama.
aku da tak nak la gadoh2 satu kelas ni, tak suke, tak suke.
sebab satu kelas adalah family !! sayang semua.
mohaom maaf jika silap nya diri ini buat diri kalian.
semoga kite semua terus cemerlang dan berjaya di dunia dan akhirat kelak
aminnn. . . . .  (P_P) sampai sini je . babai !

No comments:

Post a Comment