music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

lame rase nya ta menaip .

fuhh , fuhh , fuhhh !
berhabok da , kesian kau kan blog .
aku malas la na bkak pc , kalau bkak memng lame la aku ngadap .
haaa , mcm bnyak tau bende yng aku na crite .
tapi , da taip2 ni , mcam lupe entah aku na crite ape .
buahaha , sengal la weyh , aku ! ! !

ok , last crite pasal mr.ted aku demam kan ?
pas 2 bnayak la jgak yang berlaku tau . ermm ? !
ok , aku na cerita pasal ape ye ?
ehh , sebelom aku bkak kau , aku da tau na crite . 
tup2 , sekarang da ta tau ape patot aku cerite , ape seyh aku ni !

ok , ape yang terlintas kat pikiran aku la yer .
ni haaa , math . bab circle . amboii , aku memang ta pena na pandai .
bab circle ni memang payah , aku memang ta suke na suke bab ni tau ta .

haaaa , ni , korang na tahu ta .
cikgu2 kelas aku , semua da ngamok n merajok ngan dak2 kelas aku tau . 
ntah kenape la kan , , sebab kan nila setitik , rosak la susu segelas , haha .
da la weyh , ta tau la . nnti2 la eh aku cter . penat da !
kalau na tau , skarang aku tngah berbual dgan anom .
dan sikit pon ta tau ape yang sbnanye aku taip , haha

No comments:

Post a Comment