music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

2 hari da awak ta p sekolah tau



selamat petang smua nya .
baik lah , ni da masok 2 hari dya ta ke sekolah .
kenape ? dia demam laaaa . .  .
kesian sngat kan dya ? na tau kenape dya demam ?
2 la 2 ha , sebab makan durian banyak sngat .
sya memng demam pon , na baik da , dya p makan durian .
haaa , da kan , padan muke , demam .
badan dya panas sngat tau . kesian sangat dya .

mase hari isnin 2 balik la kan .
aku pon date la kejap dgan mr.ted ni . hehe .
lame jgak la kan , dya ta senyum pon . aku ni yang mintak dya senyum .
ok , bile dya senyum kan , kelihatan dya sngat la comel . garam laa !
ok , aku cube sentuh lengan dya , amboi , baru sikit memng da rase kepanasan nya la .
panasssssss sngat tau !
aku pon , teros berjalan menuju ke kaunter pembelian di kantin .
aku beli la satu tin 100 plus , untuk mr.ted .
dya ta na tau , sampai hati . tapi aku pakse dya jgak supaye amek .
last2 , aku letak kat dalam beg dya , hehe .
dya terpakse menerimanya , aku na dya sehat .
aku ta leh kasy ubat , so kasi la air 2 untuk bagi tenaga kat dya kan .

semalam (selasa) aku soh dya ajak abah p klinik .
then , , aku da macm na majok kan .
pas 2 dya ckap dya da gtau abah t p klinik .
aku pon seng dan agak sedikit tenag la bila dya ckap cam 2 .
ok , dya dapat 3 ubat dan wajib makan .
aku yang mewajibkan untuk dya , hehe . kesian dya ,
sya bukan nya suka sngat na makam2 ubat ni haaa .
tapi ni smua aku wat untuk kesihatan dya sendiri .
serius , aku amat rindu dekat dya tau .
2 hari ta nampak dya , hurmm
aku paham la , dya ta sehat , aku kena la sabar .
ok , tata .

No comments:

Post a Comment