music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

kami c0nquer smua !

hell0o0o semua !
selamat hari jumaat , hehe .
haaaa , jom2 .
za na crite pasal HARI SUKAN SEKOLAH ! !

baiklah , sebelum papehal na gtau dulu la .
rumah sukan BISTARI (biru) telah ditabalkan sebagai JOHAN rumah sukan .
wahhh , memang seronok ah kan , ta sia2 penat . hehe .



ok , aku ambil bahagian dalam sukan kali ni ye .
aku masuk acara lumba lari , 4X100  n 4X400 .
ehhh , aku memng hebat berlari laaaa , haha , perasan kau !
yang 4x100 dapat la no2 , 4x400 plak dapat no1 .
alhamdulillah . . . . . 
baiklah sukan ni hari rabu tau , 
tapi aku n ahli pasukan lain da 2minggu sebelumnya  sebok dok latihan .
memng hitam , terbakar muka aku ni haa tau .
pas 2 da minggu akhir , hari selasa memng sebok .
sebok gler untuk hias khemah , pdehal bukan kat khemah , garaj kreta ckgu .
aku n budak2 kelas aku yang rumah bistari ni la yang bzy abes kan .
sampai ke mnghrb , ta masok kelas pon , dok siapkan smua .
tema tahun ni adelah castle .
ye , istana bistari . . memng gempak abes , idea ckg aziz n amer n daus yg handle .
memng terbaik la weyyhh ! lawa abes , aku plak ta bawak cmre , ape seyh !
t kalau ade gamba nya , aku kasi ah korng smua tngok , hasil nya cm mane kan .

baiklah , kami menang perbarisan , perhiasan 'khemah' , smua la .
smua kami mengconquer ! buahahaha . kesian rumah sukan yang lain .
ckg ade kate na blanje makan smua , patot nya atlet n yang mane mmbntu je la
sebok je na smua , yang ta de pape 2 dapat , ta achi ! hehe .

ni meyhhh , , ,
aku na cter benda yang wat aku gibeng sakit aty mase hary sukan ni haaaa tau .
c qida nii menggatal dgan mr.ted pulak , kurang aja .
aku bertungkus lumus na lari , boleh pulak mereka jatuhkan semangat aku .
abis je lari aku p kat dorang ngamuk ta pasal , haha , dahsyat . 
aku ckap cm ni ' woi , beg za mane ? ' haha ,mke dya takot je kan .
pas 2 dya cuba la pjok , aku berkeras , sakit weyhh ,
dya tnya aku marah ke , yup , teramat marah weyh !
mase na start tarik tali 2 baru la , aku maafkan , n baik dgan dya .
malam 2 aku msg n marah abes la kat c qida tau .
pas 2 aku tau yang dya adeq angkat mr.ted . aku ta kesah pon .
ta pe yang pnting dya kene la rspect aku ni sbgai makwe abng angkat dya kan .
pas 2 dya mnta maaf bla bla bla , , dya baik ngan aku , aku memang ta mau gadoh !

ok , pape pon , memng best la mase hari sukan . 
aku berlari dan smua kawan2 , ibu , n mr.ted turut mmberi sokongan .
terima kasih pda smua yang terlinat ye , hehe .
see ya ! ! !

No comments:

Post a Comment