music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

jamuan sempena kemanangan BESTARI ! !

hello ! mcm lame je ta update kan ?
hehe , na update ade je halangan tau , sabar aje la ye .


ok , teros pada ape yang na diceritakan la ye .
baiklah , tepat jam 2 petang , hari selasa (semalam) .
semua atlet yang terlibat semasa hari sukan (rumah bestari je) .
yang membantu secara langsung dan ta langsung .
telah menghadiri satu jamuan khas .
jamuan ni sebanya dihaskan bagi mnyambut kemenangan semasa hari sukan sekolah .
ok , mase jamuan ni , kami dihidangkan nasi tomato, tmbikai , sirap limau .
wahh ! sedap la , boleh tahan jugak .
jamuan ni ta ade lah besar mane pon , sedang2 sahaje .
ni pon kire penghargaan atlet2 macm aku ni , chewahhh !




ok , lepas je habis jamuan aku pon balik .
ta masok pon kelas sains , sbb ibu ade na balik cepat .
esok nya , tibe2 budak2 kate aku kena masok hem jmpe ckg.aida .
ha , ape hal beb ? aku ? bilik hem ? oh , perkara biase . haha .
aku takot je an kena pape , lagy kene rotan .
cukop la sekali aku kena rotan smpai lebam jari kelingking .
aku ta na da la kena rotan wey , ta sedap la .
ok , member aku ni kate jmpe ckg noradian n explain .
tuptuptup , tngah hari mase bm la kan .
budak laki yang memng ponteng kena panggil , aku selamat .
fuhhh ! lega la seyh aku rase kan mase tuh .
tapi awal pagi ckg cakap la , dya ta tau pon ade sbb pasal jamuan .
yeahaaa ! aku ta salah kan ?
ckg sains aku je yang sayang sangat n da rindu gler kat aku kan ? haha .
ok , bye .

No comments:

Post a Comment