music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

aku sayang kawan - kawan aku ! ! ! !

hai kawan - kawan ? !
mase aku menaip ni , aku tngah demam .
da la na sukan . alamak ! wat hal plak .
tengah2 aku bersemangat gile ni kan .

baiklah ,, di sini saya NUR EIZZATUL AKMAL BINTI MD EZAM . . .
ingin mnyatakan sgale2 nya , ceh , ceh !

kawan - kawan ( farhah , miza , tira ) !
aku ta ade niat langsong na mnyombong na wat korang marah kat aku .
sumpah , ta na wat smua tu , na wat korang sedeyh lagy la kan .
aku ta tau kenape dengan aku , aku rase tersisir sejak kehadiran c dya .
sejak dya hadir , aku perhatikan korang sngat rapat , aku ni ?
pasal yng bf aku da ta ade kene mngena langsong ok .
aku da ta fikir da , ni pasal kite n ta ade kaitan bf aku , lantak ah sane .

korang tau ta kenape aku cm ni ? aku ta tau , korang lagy la ta tau kan ?
aku rase kan macm aku disisirkan tau ta .
sejak dya datang korang mcm da ta na kawan dgan aku da .
rehat , seronok sngat , makan same2 , ktawe2 .
aku sedeyh , dalam hati ni aku ngis .
kadang2 dekat koperasi pon ade dya , serius aku teros hilang mo0d .
dya ta rampas kawan2 aku , tapi aku rasa dya da merampas !
lagy la aku meleleh , bile aku tngok c farhah .
kawan paling aku sayang , bff aku kat dunia ni .
teramat rapat dan macm aku ngn dya dulu2 ngn budak baru tu ha .
aku sedeyh tau ta , farhah da ta sayang aku , aku rase mcam 2 korang .

untuk tidak rase sedeyh 2 , aku pon berkawan la dgan nadia .
yang mane nadia ni rapat dgan wafa .
tapi ta same mcm kawan dgan korang , beza . 
aku selalu kene tnggal , kadang2 aku sendiri je .
aku sedeyh tau , korang ta ade dengan aku.
aku tau korang s2 kelas sentiase same2 , dulu tmpat dya 2 tmpat aku .
tapi sekarang ? aku da ta ade lagy dgan korang .
mane korang c 2 lah aku , sekarang ? da ta ade aku langsong .
korang ajak dya yg kehulu kehilir , aku yang tngok ni rase sedeyh laaa .
aku pujok diri aku tau , aku cube wat smua ni spaye aku ta sdeyh !

farhah ! aku sayang kau gile2 . kau tau ta ? aku sayang kau ?
kau da pergi jauh , kau tinggal kan aku , kenape ? ? ? 
aku cemburu dan teramat cemburu farhah !
sebab 2 la aku rapat dgan wafa ,.
wafa kawan kite jgak , jgan pinggirkan dya pleaassss !
farhah , andai kau tahu yang aku ni teramat marah kau gelak2 ngn budak baru tuh .
kau da ade kawan , seronok aku tngok kau .
aku happy kalau kau happy .
i want u know , i still love u 4 ever n ever sayang .
aku sayang kau lebeyh dari bf aku , sumpah !
aku sedeyh da ta ade lagy name aku kat blog kau .
kau cter pasal kawan baru kau , aku sedeyh kau da lupekan aku .
kadang balik , dri jauh aku nampak kau , aku snyum .
aku senyum dalam hati , kat sudut hati paling dalam tngah ngis .
maaf , kalau kau sedeyh dgan prangai aku , aku takot .
takot kehilangan kau n kawan2 .

miza , tira . aku rindu na ktawe ngn korang .
sory pasal tmpoh hari , ye aku ta p sbb dya . 
bile aku p t aku takot aku sakit haty , tngok korang seronok , aku ta na aku sedeyh .
aku ta na jgak wat kau marah , aku mnta maaf .
kalau kau tgur aku dulu , aku wat ta tau atau ape .
aku minta maaf , aku bukan wat2 ta nampak korang .
kadang aku tnsion , aku ta ske sekeliling aku .
aku wat ta endah , kadang 2 bile nampak korang aku sedeyh .
aku macm na lari pon ye , marah aku bile tngok korang pon ye .
tapi bnyak rindu aku bile tngok korang .

aku cube pker postif tpi ta boleh .
aku betol2 ta tau kenape dgan aku ni .
sejak hadir teman baru aku betol2 rase terpinggir .
lagy2 bile aku tngok farhah sngat2 msre dgan dya .
aku sedeyh farhah !

aku rindu kawan - kawan aku ! ! !

2 comments:

  1. sorry eizzatul. aku tau kau sedih. sebab tu laa aku tulis letter kat blog aku tu. aku lagi syang kau tau tak. aku syg tira, farhah. ape slh nye kalau kita kawan same2 dgn budak baru tu? lagi bagus kan? menyayat hati betul laa. maaf . =]

    ReplyDelete
  2. kwn dgn kwn baru dan membiar kan kwn yg lame..
    bgs2.

    ReplyDelete