music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

rindu kat blog aku la wey !

hoiii, , , 
pegi la, , pegi, , pegi . . !


haihhh, dah bersarang da kau ye, kesian nya, hehe .
banyak benda nak story tau, mcm2 hal lah .
sehari pon tak habis thu tak ?
ok now, aku nak gthu ,
ske hati aku la aku nak gthu , kau tak nak thu bla,bla .
haha, jahat nya awak ni .
aku na betol kan segale khazanah jadah dalam blog ni .
burok betol, orang pon bosan tngok blog aku .
tengok pon bosan ape lagy nak menatap kan ?
setelah selesai aku mendekoret , haha .
ntah pape.
baru aku post segala cerite ok ?

di kesmpatan ini juga aku nak gtahu la,

antara sebab aku da lame tak post blog untuk diri aku dan u all,
ape ni ?
sebok la kau ni cik spider, gatal eh, hehe
ok2, aku ngadap akaun, hnset. haha, ade je eh
so, , , fb pon kejap2, blog lagy la tak cuit.
ok, nak kemaskini blog, tunggu tau wey !



No comments:

Post a Comment