music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

a DATE !

HAI , , lame gler aku ta lawat kau blog !
kasihan kau kan ? alalala , sayang aku ni .
eheee , , ta sempat la . ok malam ni kite post bnyak2 cter ya .

:: A DATE :: 

 ok , sebnya ni la hary first aku ok dgan dya stelah seminggu perang !
ok jom . . . 
25/06/2011 ( sabtu ) lame da kan ? haha .
ta pe , tape , ceciter je ye .
aku klua dgan taraaaaaa ! hehe , mr.tad aku la sape lagy kan .
wahhh , keluar ber2 ye ? ha'ah la . na ajak kawan dya ta mau .
yela , bukan senang na klua berdua .
tape la , berdua pon berdua la ye .


ok , first sekali p maen bowling , memng da lame sngat aku na men bowling .
ta sabar2 , 2 yang ajak dya teman p maen bowling .
hanya maen 2 game je , sebab kesuntukan mase .
kalau ta na maen berpuloh2 game tau , ahaaa !
aku plak geram je tau , mane ta nya , dya hebat asyik straight aje , aku ?
aku da wat la mke aku kan , hehe , dya kte ' jgan la mara2'
ta , , za ta mara pon , za geram awak hebat . huhu .
pas 2 untuk kali pertame aku straight (mase ary ni ) , yeahh , dya tepok tngan untuk saya laaa .
ta sngke , dan seterusnya begitu juga , wahh , appy da kan , hebat aku ni .

ok2 , saya da lapar yang amat .
awak pon myb da rimas saya asyik merengek na mam je .
kesian nya awak pujok saya supaya saya bersabar .
saya lapar sngat ta bleh la na sabar , hehe , terok la aku !
haaaa , lapas sngat kan ? amek kau 3ketol ayam kot dya p beli untk sorang satu .
amboiii , bnyak nya , dya abes la , aku ta kot .
seketol je aku makan , haha . lapar tapi ayam besar2 . 
haha , gelak2 aku tngok dya makan , mcm terpkse sbb sya ta mau bngkos . ape la.
da knyang da kan ? jommm . . shopping .
wahhh , dya teman aku p cendremata kekasih na beli kipas .
hehe , aku kan ade2 je kan , aku beli domo sekali .
dya da tercegat je tepi aku tnggu aku pilih kipas yang mane .
last2 dya pilihkan , haha . aku memng lambat la . 
pas 2 dya bawak p beli kertas A3 untuk folio RC aku tu haaaa .
penoh kot bakul motor dya , kesian nya dya .

ok , da , yang last nya kite p mam yem .
cornetto love , cehwahhhh !
saya beli ta ade kacang ye ? sory awak , saye ta tau plak yg awak ske ice crean ade kacang .
mane la saye tau dalam nye ta ade kacang ke ade , saye maen amek je .
tpi awak mkan jgak , hehe , alaaaaa , comot la awak mam . nampak comel sngat .
tngah2 mam ice crean kat tpi laut 2 , kawan2 awak p hon mtor plak .
almak segan la , , , naseb ta prasan mke saye ni .
tpi , dorng tau jgak saye yg date ngan awak , sebab esok nya kat sekola kite date .
haha , mase hari terbuke kan ? adoyy !
ape pon saya happy jalan2 dgan awak .
thnksss awak .


No comments:

Post a Comment