music

ini saye .

My photo
hai, saya owner blog ni. follow dan terus lah mengikuti satiap cerita saya ok. thank you. (^^,)

hari sabtu yang menyeronok kan .

hai smua . lame da rase ta ke sini .
2 yang singgah kejap 2 , haha .
no la , sebenarnya banyak sngat hmwrk .
mase pkse hmwrk ta de best gler la kan .
now , ckg balas dendam bg bnyak2 eh ?
hehe , terima kasih cikgu . suke , suke , sukenyeee ~

ok , mase hary sb2 hari tu kan seronok tau .
sebeb nya p tngok teater .


yes , the curse yang mane crite ni kan .
student form 5 sedang belajar .
dan ni jgak lah yang klua mase exam .
untk lebih faham kan student2 form 5 kan . 


kan form 5 kan asal aku sebok lak ni ha ?
hehe , cikgu maznah yang na bawak .
dya bawak smua anak ckg , tpi ta smua anak ckg la .
aku ta na p sebnanye , sbb ade interview pngawas tau .
cehhh , jdi pengawas na berinterview sgale .
aduhh , aduhhh . 


yesss !
ni lah watak yang bnyak berlakon mase teater i2 hari .
best , BI power beb ! hehe .
siap nyanyi kan , ta ade malu . pehhh superb giler !
dorang smua amek mase slame 4bilan sebelum persmbahkan pade kami .
wahhhh 4 bulan 2 , lame2 ? !



ta jauh pon la , sini je ha .
tapi memng seronok la kan , 
hebat tau dorng smua ni . teater musical . seronok ah .
berjoget , nyanyi . haha .
tahniah la kepada student2 , permas jaya 3 .
hebat la u all semua ni !

baiklah , lepas je habis menonton .
perot sure lapar gile , ta sarapan dalam 2 da berejam kan .
so , ckg bawak makan ingat mau belanje .
ehh , sendiri2 je rupanya . haha .


haaaa , petng 2 ad aktiviti koko .
seronok la seyhhh , berkayak tuh .
alamak ! aku ta berkayak la .
aku ta berani , fobia tetibe , haha .
memng aku ta tau la kan ta berani , mnggigil .
yang paling khusus aku mabok sebnanya .
haha , pantai , laut , tasik yang adek badik ah kan memng aku ta leh , muntah yang pasti .

 yer , fizan ikot . 
ape seronok ? mesti .
hurm , ok la . sedeyh plak sebut name 2 .
bye !

No comments:

Post a Comment